فساد محصول عدم شفافیت است
کد خبر: 3716253
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

فساد محصول عدم شفافیت است

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران فساد را محصول عدم شفافیت خواند و تصریح کرد: بسیاری از فساد‌ها در پشت پرده بروز پیدا می‌کنند، اما در شفافیت، شکل‌گیری فساد مشکل می‌شود؛ شفافیت هرچه بیشتر باشد سلامت کاری بیشتر است.

فساد؛ محصول عدم شفافیت است

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ضیاءالدین صبوری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران دیروز، 30 اردیبهشت در جمع شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک با بیان اینکه امروز عصر شبکه است، گفت: متأسفانه ما هنوز در عصر محتوا گیر کرده‌ایم.
وی دستگاه‌ها را نیازمند خرد ارتباطی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید دست به دست هم دهند و با هدف جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت اجتماعی و با هم افزایی مشکلات پیش رو را حل کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران مسئولین، مردم و رسانه‌ها را سه ضلع یک مثلث برشمرد و ادامه داد: روابط عمومی مسئولیت ارتباط اضلاع این مثل را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه امروز نظام ارتباطی دو سویه است، اضافه کرد: در ارتباطات نمی‌شود انفعالی عمل کرد.
صبوری با طعنه به فیلترینگ تلگرام، تشریح کرد: در دولت یازدهم کار ارتباطی آسان بود، اما دردولت دوازدهم محدودیت‌های ارتباطی راه ما را سد کرده است، باید برگردیم به گذشته و خیلی از ظرفیت‌ها را احیا کنیم، نظام ارتباطی با دست بسته قادر به انجام کاری نیست.
وی فساد را محصول عدم شفافیت خواند و تصریح کرد: بسیاری از فساد‌ها در پشت پرده بروز پیدا می‌کنند، اما در شفافیت شکل گیری فساد مشکل می‌شود.
مدیرکل امور بین‌الملل استانداری تهران روابط عمومی‌ها را به تلاش در راستای شفافیت فرا خواند و اذعان کرد: شفافیت هرچه بیشتر باشد سلامت کاری بیشتر می‌شود.
وی در پایان ارتباط‌گران نظام را پیامبران تکوینی نامید و اظهار داشت: نباید روزه‌دار سیاسی باشیم، روزه سکوت را بشکنیم، شهروندان باید بدانند در پس پرده چه حقایقی وجود دارد.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha