نقش اصناف در حمایت از کالای ایرانی
کد خبر: 3713148
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد تشریح کرد؛

نقش اصناف در حمایت از کالای ایرانی

کانون خبرنگاران نبأ - فرمانده سپاه قرچک با بیان اینکه اصناف و کسبه باید در حمایت از کالای ایرانی اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: انتظار ما از اصناف قرچک تلاش برای بهبود کیفیت خدمات به واحد‌های صنفی و اقدام در راستای اصلاح الگوی مصرف است.

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی اصغر شهیری، فرمانده سپاه شهرستان قرچک پیش از ظهر دیروز در دیدار رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان قرچک گفت: اصناف و کسبه باید در حمایت از کالای ایرانی اهتمام ویژه داشته باشند و تولیدکنندگان نیز کالای ایرانی مناسب تولید کنند.
وی افزود: اصناف و کسبه هایی که نقش فعال و اساسی در معرفی و حمایت از تولید ملی دارند، دارای پشتوانه قوی مردمی خواهند بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک ادامه داد: انتظار ما از اصناف قرچک تلاش برای بهبود کیفیت خدمات به واحدهای صنفی و اقدام در راستای اصلاح الگوی مصرف است.
شهیری تخریب دستگاههای اجرایی را نوعی خودزنی در شهرستان دانست و افزود: در کنار انجام وظایف و نظارت ها نباید اقدام به تخریب چهره دستگاه ها و سازمان ها کرد و این اقدام فقط نوعی خودزنی و تضعیف یکدیگر محسوب می شود.
در پایان حمیدرضا تاجیک، رئیس اتاق اصناف قرچک نیز از زحمات سپاه این شهرستان در کمک به اصناف تشکر کرد و ابراز داشت: وحدت، همدلی و اتحاد بین دستگاه های شهرستان قطعاً به سود مردم و همه ارگان ها است و اصناف قرچک آماده همکاری و کمک برای همه برنامه های اقتصادی شهرستان هستند.
انتهای پیام

محمد فرخی 

captcha