نقش مؤثر انس با قرآن در ترویج سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 3752101
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

نقش مؤثر انس با قرآن در ترویج سبک زندگی اسلامی

گروه فعالیت‌های قرآنی - استاندار مرکزی گفت: انس با قرآن و ترویج این نهضت و این معجزه الهی، نقش مؤثری در ترویج سبک زندگی اسلامی میان نوجوانان و جوانان دارد.

نقش مؤثر انس با قرآن در ترویج سبک زندگی اسلامی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی صبح امروز ۱۰ مهرماه در آیین افتتاحیه برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان مرکزی که در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتخاری برای دیار آفتاب می‌باشد، بی‌شک برگزاری این مسابقات نشاط معنوی را به همراه می‌آورد.
وی ادامه داد: قرآن آخرین معجزه پیامبر اکرم(ص) و کتاب زندگی و همچنین زمینه‌ساز حیات طیبه برای هدایت بشریت است و این کتاب مایه رحمت تنها برای ما مسلمانان نیست بلکه مایه رحمت تمامی مردم جهان است.
استاندار مرکزی افزود: انس با قرآن و ترویج این نهضت این معجزه الهی نقش موثری در ترویج سبک زندگی اسلامی میان نوجوانان و جوانان دارد که می‌تواند مقابله با معضلات، تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی را بوجود آورد.
آقازاده بیان کرد: برگزاری رویدادهای قرآنی، تعالیم قرآنی، زمینه آشنایی هرچه بیشتر نسل قرآن و جامعه را با مفاهیم قرآن و نشر آن فراهم می‌سازد.
وی گفت: جهان اسلام علمدار یکی از افراد موثر در احیای فرهنگ قرآنی یعنی امام راحل بود.
این مقام مسئول اظهار کرد: دستاوردهای قرآن نتیجه سعی و تلاش خستگی‌ناپذیر امام(ره) و شاگردان ایشان بویژه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.
استاندار بیان کرد: جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و هدایت رهبر معظم انقلاب و با حضور همیشه در صحنه افتخار مسیر قرآنی داشته و به قرآن و فرهنگ دینی افتخار می‌کند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha