عکاس ایتالیایی: سفیر اربعین هستم+کلیپ
کد خبر: 3752727
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

عکاس ایتالیایی: سفیر اربعین هستم+کلیپ

گروه بین‌الملل ـ «کلودیا بورجیا» عکاس مسیحی ایتالیایی ساکن رم است و در سال 2013 پس از سفر به عراق با وجود سختی‌های این سفر توانست در پیاده‌روی اربعین حضور یابد.

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرام فطرس مدیا(مرکز سینمای مستند اسلامی)؛ کلودیا بورجیا در مکاتباتی با فطرس مدیا در مورد بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه بشری چنین عنوان کرد: مفتخرم که در عرصه رساندن پیام صلح اربعین به جهانیان دخالت دارم. مسیر اربعین، مسیر حقیقت است. آمدم تا با چشمان خودم، زنانی را ببینم که محکم و راسخ، مثل حضرت زینب (س) این مسیر دشوار را طی می‌کنند.

میخواستم بخش مهمی از تاریخ مذهبی را که فقط اطلاعات کمی از آن داشتم، حکایت کنم. هدف من شناختن و شناساندن به دور از هر پیش داوری بود.

زیارتِ معنوی اربعین، زیارتی است که امام حسین(ع) تمام شیفتگانش را به آن فرا خوانده است. در سال 2012 موفق به انجام این سفر نشدم. اما سال بعد شرایط به گونه‌ای فراهم شد که فکر می‌کنم امام حسین(ع) من را هم مثل بسیاری از زائران به این سفر فراخوانده بود.

او همچنین خود را سفیر اربعین قلمداد کرده و علاقمند به حضور مجدد در این مراسم است. وی پس از بازگشت به ایتالیا منتخبی از 6 هزار عکس خود را در ساختمان انجمن عکاسان شهر رُم، در معرض دید عموم قرار داد.

انتهای پیام

captcha