دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان فرو ریزد
کد خبر: 3770779
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
چگونه ایستادگی کنیم/۴

دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان فرو ریزد

گروه سیاست و اقتصاد - دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه وحدت کلمه بین مردم و مسئولان در شرایط فعلی برای مقابله با تحریم‌ها بهترین ابزار است، افزود: مسئولان نیازهای مردم را مدنظر داشته باشند و سفره مردم و اقشار آسیب‌پذیر را ترمیم کنند، این موارد در شرایط حاضر می‌تواند به همبستگی ملی کمک کند و دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان را فرو ریزد.

دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان فرو ریزد

فیروز ابراهیمی، دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص اقدامات مسئولان و مردم برابر فشارهای بین‌المللی اظهار کرد: بهترین و اولین کاری که در این شرایط به درد مردم و کشور ما می‌‎خورد، اتحادی است که باید بین مردم و مسئولان باشد. دوم اینکه مسئولان ارشد کشور باید از اختلافات داخلی و منازعات بین بخشی که بین خود دارند، خودداری کنند.

وی افزود: متأسفانه در چند ماه اخیر شاهد هستیم که در رأس کشور مسئولان اجرایی با ادبیات خاص خود رفتارهایی را دارند که این بیشتر یأس و ناامیدی را به جامعه اشاعه می‌دهد. بهتر این است که مسئولان اختلافات بین خود را آتش بس داده از آن پرهیز کنند و با مردم هم راستا باشند.

ابراهیمی بیان کرد: مردم نیز در واقع از دولتمردان ما چند گام جلوتر هستند و به تکالیف و وظایف خود عمل می‌کنند. تنها کاری که در این شرایط به درد کشور می‌خورد، به قول امام(ره) وحدت کلمه است. وحدت کلمه بین مردم و مسئولان در این شرایط در مقابله با تحریم‌ها بهترین ابزار است.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه چند موضوع بین مردم و مسئولان انشقاق ایجاد کرده، عنوان کرد: اول، فسادی است که متأسفانه در کشور شاهد آن هستیم. این موارد به شدت در ذهن مردم باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: نکته بعدی که این انشقاق را تشدید می‌کند، اشرافیت‌زدگی است که متأسفانه برخی مسئولان ما دچار آن شده‌اند و این امر بین مردم و مسئولان فاصله طبقاتی ایجاد کرده است. نکته سوم نیز تبدیل برخی از مردم کشور به خودی و غیرخودی است که به این وضعیت را دامن می‌زند.

ابراهیمی گفت: اگر مسئولان ما این موارد را لحاظ کرده، هم‌راستا با منافع ملی حرکت کنند، نیازهای مردم را مدنظر داشته باشند، تصمیماتشان بر اساس نیازهای کشور باشد و سفره مردم و اقشار آسیب‌پذیر را ترمیم کنند، این موارد در شرایط حاضر می‌تواند به همبستگی ملی کمک کند و دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان را فرو ریزد.

انتهای پیام

captcha