تأثیر تغییر سبک زندگی در کاهش فشار تحریم‌های اقتصادی/ مردم مسئول باشند
کد خبر: 3772375
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
چگونه ایستادگی کنیم/۵

تأثیر تغییر سبک زندگی در کاهش فشار تحریم‌های اقتصادی/ مردم مسئول باشند

گروه سیاست و اقتصاد - دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: مردم با تغییر سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلامی نقش بسیار موثری در کاهش فشارهای تحریم اقتصادی خواهند داشت.

تغییر سبک زندگی براساس اسلام در کاهش فشار تحریم‌های اقتصادی موثر استحمیدرضا ترقی، فعال سیاسی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص نحوه مواجهه مسئولان و مردم برابر فشارهای بین‌المللی اظهار کرد: متأسفانه دولت اتاق فرمانی برای جنگ اقتصادی تشکیل نداده زیرا معتقد به جنگ اقتصادی دشمن علیه ما نیست؛ بنابراین به دلیل اینکه اتاق فرمانی ندارد یا اگر هم تشکیل داده، ماهی یک بار جلسه برگزار می‌کند، طبیعتاً امکان مقابله با توطئه‌ها و برنامه‌های فشار اقتصادی دشمن از سوی دولت وجود ندارد و عزمی هم برای مقابله نیست.

ترقی بیان کرد: خارجی‌ها و آمریکا به طور مستمر مصوباتی را علیه ایران اعمال می‌کنند که موجب فشار بر کشور ما می‌شود؛ بنابراین اگر بناست در عرصه دولتی جنگ واقعی باشد و مقابله به مثل صورت بگیرد، باید قرارگاه فرماندهی اقتصادی دولت هر روز و حتی صبح و عصر جلسه داشته باشد و بتواند در زمینه خنثی کردن فشارهای اقتصادی دشمن تصمیم بگیرد و اقدام کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: دولت نباید در برابر اقدامات آمریکا ساکت بنشیند و باید با خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها فشار را بر ملت ایران کاهش دهد.

دبیر حزب موتلف اسلامی در خراسان رضوی گفت: به طور طبیعی در کنار آن مردم نیز مسئولیت دارند و می‌توانند به مقابله با فشار اقتصادی دشمن کمک کنند. کمک مردم عمدتاً در کاهش مصرف انرژی در کشور و تغییر سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلامی است که می‌تواند نقش بسیار موثری در کاهش فشارهای تحریم اقتصادی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مردم همچنین مردم می‌توانند با تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، استفاده از تولید و کالای ایرانی به عنوان شعار امسال مقام معظم رهبری و در نهایت تلاش در جهت قناعت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به این حرکت کمک کنند تا دولت و ملت را هم جهت با هم به مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن برساند.

انتهای پیام

captcha