مهجور ماندن قرآن جامعه را مقابل دشمن نفوذ‌پذیر می‌کند
کد خبر: 3772264
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

مهجور ماندن قرآن جامعه را مقابل دشمن نفوذ‌پذیر می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه ابهر گفت: دور بودن جامعه از قرآن و مبانی اعتقادی موجب ایجاد تزلزل در ایمان شده و اشخاص را مقابل دشمن نفوذ‌پذیر می‌کند.

مهجور ماندن قرآن جامعه را مقابل دشمن نفوذ‌پذیر می‌کند
به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر امروز، 23 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدا نکاتی را در مورد مراقبت و تلاش برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن برای سال آینده متذکر شدند.
وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب دشمن سه نقطه قوت نظام را هدف قرار داده است، افزود: تضعیف پیشرفت‌هاى هسته‌اى و توانایى موشکى، تضعیف قدرت دفاعى جمهورى اسلامى ایران و در نهایت نفوذ منطقه‌اى جمهورى اسلامى ایران از اهداف دشمنان است که باید مراقبت شود.
رحیمی با تاکید بر تلاش مضاعف همگانی براى تقویت اقتصاد کشور و تولید ملى ادامه داد: مسئولان نیز باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازى و زبان‌بازى دشمن را نخورند، تا دشمنی که از در بیرون شده است، از پنجره وارد نشود.
امام جمعه ابهر با اشاره به مهم بودن تذکرات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس فرمایشات معظم‌له جمهوری اسلامی ایران در 40 سالگی خود  بر خلاف جریان نظام سلطه حرکت می‌کند و همین مسئله شرایط کنونی را حساس و مراقبت بیشتر را الزامی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن در شرایط کنونی دو جبهه جنگ در بخش اقتصادی و رسانه‌ای را در پیش گرفته، تصریح کرد: القای اضطراب، ناامیدی و بدبینی به‌ ویژه در بین نخبگان جامعه از اهداف جنگ رسانه‌ای تمام عیار است که باید برای خنثی شدن این تبلیغات تمام عیار تلاش وافری توسط فعالان این عرصه انجام شود.
امام جمعه ابهر به قرار گرفتن در آستانه میلاد امام حسن عسگری(ع) و وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همچنین سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: دور بودن جامعه از قرآن و مبانی اعتقادی موجب ایجاد تزلزل در ایمان شده و اشخاص را در مقابل دشمن نفوذ‌پذیر می‌کند.
وی با تاکید بر نفوذ‌پذیر شدن ایمان و اعتقادات انسان در صورت دور شدن از مبانی دینی افزود: در این صورت است که شخص مورد نظر اسیر تندباد حوادث شده و سرنوشت نامعلومی پیدا می‌کند.
رحیمی وحدت حوزه و دانشگاه را از راه‌کارهای کمک به پیشگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت: موفقیت دشمن در جدایی حوزه و دانشگاه منجر به فقر فرهنگی جامعه خواهد شد.
انتهای پیام
captcha