قیمت کالاهای وابسته به دلار باید کاهش یابد
کد خبر: 3774355
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

قیمت کالاهای وابسته به دلار باید کاهش یابد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه زنجان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان گفت: باید با کاهش قیمت دلار، قیمت کالاهایی که افزایش یافته بود، پایین بیاید.

قیمت کالاهای وابسته به دلار باید کاهش یابدبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز، 30 آذر در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر عده‌ای به بهانه بالا رفتن قیمت‌ها بهای کالاهای خود را افزایش دادند، اما امروز که قیمت دلار از نصف هم پایین آمده است چرا قیمت‌ها را پایین نمی‌آورند؟
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم برای سال ۹۸ خاطرنشان کرد: تلاش استکبار جهانی این بود که با فشار و تحریم اقتصادی کاری کند که مردم حتی نانی برای خوردن نداشته باشند.
امام جمعه زنجان یادآور شد: باید در جایگاه مسئول و نماینده تلاش کنیم تا مشکلات و گرفتاری مردم برطرف شود و در این صورت است که توانسته‌ایم در راستای خدمت به خلق گام برداریم.
وی تصریح کرد: اگر کسی خود را برای مسئولیتی داوطلب کند در حالی که می‌داند فردی خادم‌تر و با لیاقت‌تر از او وجود دارد، در این شرایط این فرد خیانت کرده است.
خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری حضور خود را در انتخابات احساس وظیفه می‌دانند، گفت: اگر چنین است چرا هزینه‌های هنگفت، تخریب دیگران و تبلیغات گسترده برای این حضور انجام می‌دهند.
امام جمعه زنجان در مورد بازی درآوردن طرف‌های اروپایی در عمل به تعهدات برجام بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید کشور را معطل اجرای تعهدات اروپا بکنیم.
خاتمی به اقدام خوب استاندار زنجان در بازدید از ادارات و استقرار آنها در محل نماز جمعه برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: ان‌شاءلله هر هفته مسئولان دو دستگاه اداری در محل نماز جمعه مستقر می‌شوند تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
انتهای پیام
captcha