تمجید هنیه از اقدام ضد صهیونیستی رزمی‌کار کویتی
کد خبر: 3785505
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

تمجید هنیه از اقدام ضد صهیونیستی رزمی‌کار کویتی

گروه بین‌الملل ـ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، از انصراف ورزشکار کویتی از رقابت با حریف صهیونیستی در مسابقات «جوجیتسو» در آمریکا تمجید کرد.

تمجید هنیه از انصراف ورزشکار کویتی از رقابت با حریف صهیونیستی

به گزارش ایکنا به نقل از «مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین»؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، دیروز(8 بهمن‌ماه) با ولید العنجری پدر عبدالله العنجری رزمی‌کار کویتی تلفنی صحبت کرد و از انصراف پسرش از رقابت با حریف صهیونیستی در چارچوب مسابقات «جوجیتسو» در ایالت لس‌آنجلس آمریکا تمجید کرد. 

هنیه ضمن قدردانی از موضع حمایت‌آمیز عبدالله العنجری از مسئله فلسطین، گفت: این موضع‌گیری نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی با آن همه اقدامات و فعالیت‌های نافرجام خود در زمینه عادی‌سازی روابط، هرگز نخواهد توانست امت اسلامی و عربی را فریب دهد و آنان را از مسیر مبارزه و مقاومت در راستای آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن منحرف کند. 
 
این ورزشکار کویتی در توئیتی بیان کرد که پس از قرعه‌کشی باید با حریفی از رژیم صهیونیستی رقابت می‌کرد که تصمیم گرفت از این رقابت‌ها انصراف دهد و از دور مسابقات خارج شود.

یادآور می‌شود بسیاری از ورزشکاران حامی فلسطین در کشورهای اسلامی و عربی، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند و حاضر به رقابت با حریفان اسرائیلی در رقابت‌های مختلف ورزشی نیستند.

انتهای پیام
captcha