گروه فعاليتهای قرآنی: در حاشيه برگزاری يادمان «ياس كبود» محفل انس با قرآن با حضور قاريان و حافظان برجسته جهرم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، در حاشيه برگزاری يادمان ياس كبود محفل انس با قرآن با حضور قاريان و حافظان برجسته جهرم امروز سهشنبه، 20 فروردينماه به همت گروه نجم الثاقب اين شهرستان برگزار شد.
مجتبی سراجی، رئيس مجمع قاريان و حافظان نجمالثاقب جهرم در حاشيه اين محفل به خبرنگار ايكنا گفت: در اين محفل قرآنی قاريان و حافظان برجسته جهرم در موضوعات حفظ قرآن، قرائت قرآن و تواشيح به اجرای برنامه پرداختند.
وی از برگزاری ويژه برنامه حاملان قرآن در اين برنامه خبر داد و گفت: در اين محفل قرآنی اميرحسين حسينزاده، صادق برادران، محمود سبزی كار حافظان كل قرآن و محمدحسين خدادای حافظ 12 جزء، زهرا زارعيان حافظ 7 جزء، ريحانه اسماعيلپور حافظ 4 جزء، و مريم زاهدی حافظ 5 جزء از مؤسسه قرآنی امام علی(ع) به اجرای برنامه پرداختند.
سراجی تصريح كرد: همچنين محمد خادم پير قاريان برجسته جهرم كه در استان نيز دارای مقام ممتاز است، به قرائت قرآن پرداخت.
يادآور میشود يادمان ياس كبود ساليانه بهمناسبت ايام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان جهرم برگزار میشود كه شب گذشته دوشنبه، 19 فروردينماه نيز حجتالاسلام لطفالله دژكام، امام جمعه جهرم نيز از اين يادمان بازديد كرد.
امیدواریم در مرحله های بعدی نیز حضور داشته باشند