گروه اجتماعی: دو شهيد گمنام عمليات والفجر هشت امروز چهارشنبه، 21 اسفندماه در فرودگاه بندرعباس بر روی دستان مردم اين شهرستان قرار گرفت.
محمد دهقانی، مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه هرمزگان، با اعلام خبر تشییع دو شهيد گمنام در بندرعباس اظهار كرد: پيكر اين دو شهيد گمنام در منطقه فاو عراق پیداشده و از امروز مهمان مردم بندرعباس هستند.
وی افزود: پيكر اين دو شهيد گمنام 17 و 18 ساله دفاع مقدس تا فردا عصر در بندرعباس جهت زيارت در مكانهای مختلف اين شهرستان حضور میيابد و سپس عصر فردا پنجشنبه يكی از آنها در يادواره شهدای روستای گوربند ميناب و ديگری نيز در يادواره شهدای قشم حضوز میيابد.
مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان ادامه داد: شهيدی كه عصر پنجشنبه میهمان مردم ميناب میشود سپس با مردم ابوموسی و تنب بزرگ نيز ديدار خواهد داشت و پيكر شهيد گمنام بعدی نيز بعد از قشم به بندرعباس بر میگردد و جمعه شب در آُستانه سيدمظفر(ع) بندرعباس برای وداع روی دستان گرم مردم اين شهرستان قرار خواهد گرفت.
دهقانی مراسم وداع با اين شهيد گمنام در امامزاده سيدمظفر(ع) بندرعباس را از ساعت هشت جمعه شب اعلام كرد و گفت: اين دو شهيد سرافراز عمليات والفجر هشت در شب شهادت حضرت فاطمه(س) در روبهروی مصلای بندرعباس تدفين میشوند.