کد خبر: 1212539
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

پيكر دو شهيد گمنام در بابل تشیيع و تدفين شد

با حضور بی‌نظير مردم شهيدپرور بابل، پيكر دو شهيد گمنام ديروز‌ يكشنبه، 25 فروردين‌ماه 92 تشیيع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تدفين شد.


گروه اجتماعی: با حضور بی‌نظير مردم شهيدپرور بابل، پيكر دو شهيد گمنام ديروز‌ يكشنبه، 25 فروردين‌ماه 92 تشیيع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تدفين شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی بابل، مراسم تشيع پيكر دو شهيد گمنام با حضور پرشور و بی‌نظير مردم ولايتمدار بابل ديروز يكشنبه، 25 فروردين‌ماه تشيیع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تدفين شد.


به گزارش ايكنا، حجت‌الاسلام سيدحسين ابراهيميان، رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با بيان خوش‌آمدگويی به دو شهيد گمنام، گفت: خدا را شاكريم از اين‌كه در كنار مسجد فاطمه زهرا(س) و در روز شهادت بی‌بی دو عالم ميزبان دو شهيدی هستيم كه در عملياتی با رمز يا زهرا(س) به درجه شهادت نائل شدند.


وی افزود: اين شهديان قرن‌ها اينجا می‌مانند و پيام نورانيت و معنويت را به هزاران دانشجو می‌رسانند و از بركت وجود آن‌ها كه انسان‌های حی و حاضرند همه بهره‌مند می‌شوند.


ابراهيميان ضمن اشاره به خيل عظيم جمعيت در تشیيع اين شهدا، تصريح كرد: امروز هزاران هزار زن و مرد شهيد‌ پرور و ولايتمدار در مراسم تشیيع و تدفين دو شهيد گمنام شركت كردند كه انسان را به ياد غريبی و مظلوميت حضرت زهرا(س) می‌اندازد كه غريبانه در شب به خاك سپرده شد تا و هميشه تاريخ علامت استفهام بماند كه يگانه دختر پيامبر(ص) چرا مظلومانه به خاك سپرده شد؟


رئيس دانشگاه ازاد اسلامی واحد بابل خطاب به شهدا، خاطرنشان كرد: اگر در مدينه و در تشیيع حضرت زهرا(س) نبوديم شما فرزندان زهرا(س) را راج می‌نهيم و راه شما ادامه دارد و هميشه رهرو راه شما می‌مانیم.

captcha