عرضه كتب دينی و اخلاقی ایران در نمايشگاه كتاب قزاقستان
کد خبر: 1212767
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

عرضه كتب دينی و اخلاقی ایران در نمايشگاه كتاب قزاقستان

جمهوری اسلامی ايران با عرضه حدود 400 عنوان كتاب در حوزه‌های تاريخ، ادبيات، دين، فرهنگ اخلاق، اجتماعی، ايرانشناسی و زبان و ادبيات فارسی به زبان‌های روسی، قزاقی، فارسی و انگليسی حضور فعالی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب قزاقستان دارد.


گروه بين‌الملل: جمهوری اسلامی ايران با عرضه حدود 400 عنوان كتاب در حوزه‌های تاريخ، ادبيات، دين، فرهنگ اخلاق، اجتماعی، ايرانشناسی و زبان و ادبيات فارسی به زبان‌های روسی، قزاقی، فارسی و انگليسی حضور فعالی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب قزاقستان دارد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در قزاقستان، نمايشگاه بين‌المللی كتاب قزاقستان در محل دائمی نمايشگاه‌های شهر آلماتی قزاقستان با حضور معاون وزير فرهنگ و مسئول خانه كتاب قزاقستان و ميهمانانی از كشورهای مختلف افتتاح شد.


در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه، رايزن فرهنگی و كنسول سفارت جمهوری اسلامی ايران در قزاقستان و نيز رئيس بنياد مطالعات اسلامی در مسكو نيز حضور داشتند.


در نمايشگاه بين‌المللی كتاب قزاقستان كه ناشرانی از كشورهای قزاقستان، روسيه، اوكراين، بلاروس، آلمان، چين، كره، كشورهای آسيای ميانه و ... شركت داشتند، رايزنی فرهنگی به نمايندگی از سوی جمهوری اسلامی ايران با عرضه حدود 400 عنوان كتاب در حوزه‌های تاريخ، ادبيات، دين، فرهنگ اخلاق، اجتماعی، ايرانشناسی و زبان و ادبيات فارسی به زبان‌های روسی، قزاقی، فارسی و انگليسی حضور فعالی دارد.

















captcha