گروه فعاليتهای قرآنی: مديركل تبليغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای طرح بشيران مدارس و دانشگاهها، 30 گفتمان دينی در این استان برگزار شد.
حجتالاسلام زينالعابدين روحانینيا، مديركل تبليغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان شمالی، اظهار كرد: در اولين ماه از سال حماسه سياسی و حماسه اقتصادی، 30 گفتمان دينی در مراكز آموزشی استان برگزار شد.
وی با ذكر اينكه طرح سفيران آدينه و بشيران مدارس و دانشگاهها از بركات نظام جمهوری اسلامی و تدابير هوشمندانه مقام معظم رهبری است، افزود: بر اساس سياستهای راهبردی طرح بشيران، هر هفته 15 گفتمان دينی در مدارس و دانشگاهها برگزار میشود.
وی اظهار كرد: در اين گفتمانها اساتيد به بيان مطالبی درباره زندگی و سيره عملی اهل بيت(ع) بهويژه حضرت زهرا(س) و سبك زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، نماز و آسيبهای اجتماعی پرداختند.
وی خاطرنشان كرد: طرح سفيران آدينه و بشيران مدارس و دانشگاهها از بركات و مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است.