کد خبر: 1217186
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

نصب ضريح و گنبد امامزاده پيرسلمان(ع) اسدآباد

سرپرست اوقاف و امور خيريه شهرستان اسدآباد گفت ضريح و گنبد جديد امامزاده پيرسلمان(ع) اسدآباد با هزينه 39 ميليون تومان اعتبار آماده نصب و بهره‌برداری است.


گروه اجتماعی: سرپرست اوقاف و امور خيريه شهرستان اسدآباد گفت: ضريح و گنبد جديد امامزاده پيرسلمان(ع) اسدآباد با هزينه 39 ميليون تومان اعتبار آماده نصب و بهره‌برداری است.


حسن نوروزی، سرپرست اوقاف و امور خيريه شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآنی(ايكنا) شعبه همدان، گفت: ضريح و گنبد جديد امامزاده پيرسلمان(ع) اسدآباد با هزينه 39 ميليون تومان اعتبار آماده نصب و بهره‌برداری است.


وی افزود: امامزادگان ملجا و مأمنی برای آرامش معنوی مردم هستند كه بر اين اساس نيز بايد از نظر نمای ظاهری و فيزيكی نيز جذب كننده باشند.


نوروزی اضافه کرد: در راستای ساخت گنبد، گلدسته‌ها و ضريح اين بقعه متبركه 39 ميليون تومان هزينه شده كه از اين مبلغ، 12 ميليون تومان از محل اعتبارات دولتی و كمك سازمان اوقاف و مابقی از نذورات مردمی بوده است.


سرپرست اوقاف و امور خيريه شهرستان اسدآباد ابراز کرد: بر اساس تأكيد مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبديل بقاع متبركه و امامزادگان به قطب‌های فرهنگی، امر بازسازی و عمران امامزادگان مورد توجه سازمان اوقاف و امور خيريه قرار گرفته است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای بازسازی بنا و تجهيز امامزاده پيرسلمان در اسدآباد، اقدامات اوليه انجام و ساخت ضريح و گنبد اين بقعه متبركه نيز مورد توجه قرار گرفته است.

captcha