کد خبر: 1224488
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

جشن پايان دوره قرآنی دزفول برگزار می‌شود

22 ارديبهشت‌ماه در سازمان تبليغات دزفول، جشن پايان دوره قرآنی مؤسسه ستاره‌های كوشا در قالب توضيح و توجيه مدارک قرآنی برگزار می‌شود.


گروه فعاليت‌های قرآنی: 22 ارديبهشت‌ماه در سازمان تبليغات دزفول، جشن پايان دوره قرآنی مؤسسه ستاره‌های كوشا در قالب توضيح و توجيه مدارک قرآنی برگزار می‌شود.


مريم افضليان، مدير مؤسسه ستاره‌های قرآنی كوشا دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خوزستان، عنوان کرد: دوره‌های روان‌خوانی، روخوانی، مفاهيم و قرائت در دو مقطع خردسال و بزرگسال در اين مؤسسه برگزار شده بود.


وی افزود: شروع دوره‌ها در مقاطع زمانی آبان‌ماه 91 تا اواخر آذرماه و آذرماه تا اواخر بهمن‌ماه بود. همچنين دوره‌ آموزشي ديگری تا ارديبهشت‌ماه امسال نيز برگزار شد.


افضليان ادامه داد: به فعالان قرآنی كه در دوره‌های قرآني مؤسسه ستاره‌های قرآنی كوشا دزفول به‌صورت مداوم حضور يافته‌اند، گواهي‌نامه و ديپلم افتخار اعطا می‌شود.


به گفته مدير مؤسسه ستاره‌های قرآنی كوشای دزفول، 50 بزرگسال و 40 خردسال در دو مقطع 50- 18 سال و 6-3 سال شركت كرده بودند.


يادآور می‌شود، اعضای شورای شهر دزفول، فرماندار و مدير اوقاف، سازمان تبليغات اسلامی و مربيان مؤسسه، ناهيد نساج، مرضيه مسجدی، عصمت ايزدی، زينب شمس در اين جشن حضور خواهند يافت.

captcha