گروه فعاليتهای قرآنی: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برگزاری دو محفل نورانی انس با قرآن كريم با حضور قاری بينالمللی در اين شهرستان خبر داد.
|
حسين محمودیفر، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبهمركزی، گفت: همزمان با فرارسيدن سالروز ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب حضرت امام(ره) دو محفل انس با قرآن كريم در اين شهرستان برگزار میشود.
وی بيان كرد: اين محافل نوراني با همكاری كانون فرهنگی- هنری منتظران ظهور (عج) 12 و 18 خردادماه سالجاری در مسجد ولیعصر(عج) شهر نوبران و مسجد صاحبالزمان(عج) ساوه باحضور سعيد طوسی قاری بينالمللی و برخی از قاريان مطرح شهرستانی برگزار میشود.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد ساوه تصريح كرد: نمايشگاه خوشنويسی شميم عشق با بهرهگيری از وصيتنامه و زندگی حضرتامام(ره) در سطح كانونهای فرهنگی- هنری شهرستان برپا میشود.
محمودیفر با اشاره به برگزاری نشست ادبی با موضوع ارتحال حضرت امام(ره)، اظهار كرد: همچنين مصادف با اين ايام نمايشگاه خوشنويسی از سخنان و اشعار امام(ره) نيز از 12 خردادماه امسال به مدت يك هفته در سالن فرهنگسرای اين شهرستان گشايش خواهد يافت.
اين مقام مسئول در پايان افزود: همهساله همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام(ره) اعضای كاروانهای فرهنگی- هنری شهرستان در قالب كاروانی با نام ياد يار به بيت تاريخی حضرت امام(ره) در خمين اعزام میشوند كه امسال نيز اين برنامه با جديت اجرا خواهد شد.