محفل نورانی انس با قرآن در پدافند هوايي اراك برگزار شد
کد خبر: 1231904
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
امروز؛

محفل نورانی انس با قرآن در پدافند هوايي اراك برگزار شد

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن امروز،31 ارديبهشت‌ماه با حضور فرماندهان، مسئولان اين نهاد در پدافند هوايی اراك برگزار شد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل نورانی و معنوی انس با قرآن امروز،31 ارديبهشت‌ماه با حضور فرماندهان، مسئولان اين نهاد در پدافند هوايی اراك برگزار شد.








به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، حجت‌الاسلام سيد محمدصادق قادری، رئيس عقيدتی - سياسی مركز آموزش‌های پدافند هوايی اراك در اين مراسم نوراني، ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد باسعادت و خجسته مولای متقيان حضرت علی(ع) و نهمين اخترتابناك امامت و ولايت، امام محمدتقی(ع)، به حماسه سوم خرداد سال 61، سالروز فتح خرمشهر نيز اشاره كرد.


وی به بيان ارزش خدمت‌گزاری به مردم و رفع مشكل آنان در سيره گفتاری و رفتاری امام جواد(ع) پرداخت و ادامه داد: شيوه زندگی ايشان برای شيعيان الگويی پسنديده است و با تأسی به بيانات گهربار اين امام همام می‌توان در رسيدن به اهداف متعالی اسلام گام برداشت.


حجت‌الاسلام قادری در ادامه پيروی از اين امام همام با پيشرفت در ابعاد سياسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... همراه است و با تداوم سيره عملی ايشان سعادت دنيا و آخرت حاصل خواهد شد.


اين مقام مسئول در پايان، تصريح كرد: كاركنان ولايتمدار و غيور ارتش جمهوری اسلامی در جهت تحقق بيانات و منويات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سياسی، در انتخابات رياست جمهوری حضور باشكوه خواهند داشت و برگ زرينی ديگر بر مجموعه افتخارات ارتش هميشه سرافراز ايران اسلامی به يادگار خواهند گذاشت.


يادآور می‌شود، مسعود اكبری، حافظ كل قرآن كريم در اين مراسم نوراني ضمن تلاوت آياتی چند از كلام وحی به سؤالات حاضران پاسخ داد.

captcha