کد خبر: 1240407
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۰
همزمان با هفته مهدويت؛

400 مبلغ به نقاط مختلف استان مركزی اعزام می‌شود

كارشناس اعزام مبلغ اداره كل تبليغات اسلامی استان مركزی از اعزام 400 مبلغ، همزمان با هفته مهدويت به نقاط مختلف اين استان خبر داد.


گروه اجتماعی: كارشناس اعزام مبلغ اداره كل تبليغات اسلامی استان مركزی از اعزام 400 مبلغ، همزمان با هفته مهدويت به نقاط مختلف اين استان خبر داد.







حجت‌الاسلام ابوالفضل وروانی، كارشناس اعزام مبلغ اداره كل تبليغات اسلامی استان مركزی

حجت‌الاسلام ابوالفضل وروانی، كارشناس اعزام مبلغ اداره كل تبليغات اسلامی استان مركزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه مركزی، گفت: به همت اين اداره و به‌مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) ويژه برنامه‌های هفته مهدويت از 29 خردادماه جاری در سراسر استان برگزار می‌شود.


وی با بيان اينكه اين هفته از دهم ماه شعبان آغاز و تا شانزدهم همين ماه ادامه دارد، اظهار كرد: جهت اجرای برنامه‌های پيش‌بينی شده ويژه اين ايام بيش 400 مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستايی استان اعزام می‌شوند.


وروانی با اشاره به اينكه از سوی سازمان تبليغات اسلامی برای هر يك از روزهای هفته مهدويت، نامی خاص در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: دهم شعبان روز امام مهدی(عج) و منتظران آن حضرت، يازدهم شعبان روز امام مهدی و نيايش، دوازدهم شعبان روز امام مهدی و جوانان نامگذاری شده ‌است.


وی افزود: همچنين روز سيزدهم شعبان روز امام مهدی و اميد، چهاردهم شعبان روز امام مهدی و مهرورزی، پانزدهم شعبان روز امام مهدی و مستضعفان و شانزدهم شعبان روز امام مهدی و عدالت جهانی ناميده شده‌است.


وروانی ادامه داد: دهه اول شعبان نيز كه مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام حسين(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) است، از سوی 100 نفر از روحانيان مستقر در مساجد سراسر استان برنامه‌های سخنرانی و مداحی انجام می‌شود.


كارشناس اعزام مبلغ اداره كل تبليغات اسلامی استان مركزی در پايان خاطرنشان كرد: طی جلساتی كه با مسئولان هيئت‌های مذهبی صورت گرفته، تمامي هيئات مذهبی فعال در سراسر استان برای اين اعياد ويژه برنامه‌های خاصی را تدارك ديده‌اند.

captcha