گروه فعاليتهای قرآنی: مدير حوزه علميه اهل سنت دارالقرآن شهرستان سراوان گفت: محفل انس با قرآن كريم شنبه، 30 تيرماه در دارالقرآن اهل سنت شهرستان سراوان برگزار شد.
مولوی اسحاق سپاهی، مدير حوزه علميه اهل سنت دارالقرآن شهرستان سراوان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: محفل انس با قرآن كريم شنبه، 30 تيرماه در دارالقرآن اهل سنت شهرستان سراوان برگزار شد.
وی اظهار كرد: اين محفل روحانی با حضور طلّاب و مدرّسين حوزه علميه اهل سنت و با دعوت از قاريان ممتاز بومی، ساعت 8 تا 10 صبح برگزار شد.
مدير حوزه علميه اهل سنت دارالقرآن شهرستان سراوان تصريح كرد: هدف از برگزاری اين محافل نورانی، ايجاد انس و الفت و همچنين استفاده هرچه بيشتر از اين كتاب مقدس و بهرهمندی از آموزههای آن در ماه رمضان است.