گروه فعاليتهای قرآنی: مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان گفت: آزمون پايانی دوره روخوانی و روانخوانی قرآن كريم يكشنبه، 27 مردادماه در مسجد آل طه شهرستان زاهدان برگزار شد.
عالمه رحيمی، مدير مؤسسه قرآنی مجمع قاريان قرآن فاطمةالزهرا(س) زاهدان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: آزمون پايانی دوره روخوانی و روانخوانی قرآن كريم يكشنبه، 27 مردادماه در مسجد آل طه شهرستان زاهدان برگزار شد.
وی اظهار كرد: اين دوره ويژه مقطع ابتدايی اعم از دختر و پسر بود كه از نيمه تيرماه به مدت يك ماه برگزار شد و سمانه حسينزاده سمت آموزش آن را بر عهده داشت.
رحیمی در پایان تصريح كرد: در اين آزمون بالغ بر 15 قرآنآموز شركت كردند و به آن دسته از افرادی كه نمره قبولی را كسب كنند، گواهينامه معتبر اهدا میشود.