گروه فعاليتهای قرآنی: كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی استهبان از برگزاری مراسم تجليل از مراسم مربيان و دستاندركاران قرآنی اين شهرستان خبر داد و گفت: اين مراسم با همكاری دبيرخانه شهرستان قرآنی، اداره آموزش و پرورش و مؤسسه قرآنی مهدی موعود(عج) برپا شد.
علیرضا فرهمندی، كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی استهبان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، از برگزاری مراسم تجليل مربيان و دستاندركاران قرآنی اين شهرستان خبر داد و گفت: اين مراسم با همكاری دبيرخانه شهرستان قرآنی، اداره آموزش و پرورش و مؤسسه قرآنی مهدی موعود(عج) برپا شد.
وی تصريح كرد: طرح از بين بردن بیسوادی قرآنی با آموزش 80 نفر از دانشآموزان سال پنجم ابتدايی كل مدارس ابتدايی شهرستان از تيرماه در آموزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد و تا اواسط مردادماه ادامه يافت.
فرهمندی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر ريشهكنی بیسوادی قرآنی تأكيد كرد و گفت: چنانچه معظمله فرمودند بايد تلاش كنيم در جامعه اسلامی خود همگان بتوانند قرآن كريم را بهدرستی تلاوت كنند.
اين فعال قرآنی اظهار كرد: جهت تحقق اين امر تلاش و نهضت همگانی را میطلبد كه بتوانيم اقشار مختلف مردم را با روخوانی و روانخوانی قرآن كريم آشنا كنيم.
وی در پايان خاطرنشان كرد: تجليل از مربيان و دستاندركاران قرآنی نيز بهمنظور تشويق و ترغيب آنان در تحقق ريشهكنی بیسوادی قرآنی صورت گرفت.