
مرجان ریاحینیا، مدیر مؤسسه محسنبن علی اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) شعبه خوزستان، اظهار کرد: همزمان با دهه محرم نونهالان 3-6 سال این موسسه قرآنی مراسم عزاداری و مداحی با محوریت آشنایی با واقعه عاشورا را برگزار میکنند.
وی افزود: شیوههای عزاداری و مداحی اجرایی در این مراسم توسط مربیان به نونهالان آموزش داده شده است.
مدیر مؤسسه قرآنی محسنبن علی اهواز در ادامه از دیگر برنامههای این مؤسسه خبر داد و گفت: کلاسهای آموزشی روخوانی، روانخوانی و تجوید، تربیت مربی و پیشدبستانی از جمله این برنامهها خواهد بود.
ریاحی تصریح کرد: دوره تربیت مربی نیز با تدریس اکبر عاشورخانی در مدت 6 روز برگزار میشود. ثبتنام این دوره در موسسه محسنبن علی اهواز آغاز شده است و ارائه آموزش نیز در دیماه صورت خواهد پذیرفت.
وی یادآور شد؛ بیش از 100 قرآنآموز در موسسه محسنبن علی اهواز حضوری فعال دارند.