
حجتالاسلام سیدجواد موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری 134 گفتمان دینی در طول دهه اول محرم در این شهرستان، گفت: محوریت این گفتمانها در خصوص قیام عاشورا و توسط 67 مبلغ اعزامی به این شهرستان صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین بررسی قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و تأثیر آن در افکار جهان اسلام از دیگر اهداف برگزاری این گفتمانها بوده است.
رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان اظهار کرد: ما باید امام حسین(ع) را الگو قرار دهیم و نباید منتظر محرم باشیم تا دوباره آرمانهای ایشان را مرور کنیم بلکه ما باید راه سیدالشهدا(ع) را همواره تعقیب کنیم و راه آن حضرت را سرمشق قرار دهیم.