کد خبر: 1321603
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه دانش‎آموزان در شاهرود

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن و عترت ویژه دانش‎آموزان به همت بسیج دانش‏‌آموزی شاهرود و به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، عباس علی‏ آبادیان، مسئول برگزاری محفل انس با قرآن و عترت ویژه دانش‎آموزان شاهرودی امروز، 3 آذر‌ در سالن جلسات این نهاد با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: با توجه به پیوند بسیج با قرآن و عترت و انس بیش از پیش دانش‌‏آموزان بسیجی با کتاب انسان‎ساز قرآن، محفل انس با قرآن در واحد پیشگام شریعتی شاهرود برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور بیش از 200 نفر از دانش‏آموزان بسیجی در سالن اجتماعات واحد مقاومت بسیج دانش‏‌آموزی پیشگام شریعتی برپا شد که در این راستا در محفل انس با قرآن، دانش‌‏آموزان بسیجی قاری قرآن سیدعلی حسینی و محمد رحیمی به قرائت قرآن پرداختند و گروه تواشیح قدر به اجرای برنامه پرداخت.

علی‌‏آبادیان بیان کرد: حافظ قرآن کریم عیسی عجم نیز برنامه اجرا کرد و مداح اهل بیت‌(ع) اویس‎ قرنی نیز در وصف امام حسین‌(ع) و شهدای کربلا به مرثیه‎خوانی پرداخت.

مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج دانش‌‏آموزی شاهرود یاداور شد: محافل انس با قرآن امسال با همکاری مؤسسه فرهنگ قرآنی معراج درواحدهای مقاومت بسیج دانش‏آموزی شاهرود برپا می‌‏شود.

captcha