تفکر بسیجی بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است
کد خبر: 1322278
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تفکر بسیجی بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است

گروه اجتماعی: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند؛ لذا در شرایط کنونی تفکر بسیجی بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: وقتی به بسیج و تفکرات بسیجی نگاه می‌کنیم درخت تناور و پرثمری در مقابل چشمانمان قد علم می‌کند که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین و حدیث عشق داده است و اگر بر سراسر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز باشد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد.

وی با تأکید بر فرمایشات امام راحل ومقام معظم رهبری در خصوص بسیج خاطر نشان کرد: امام راحل با آن عظمت و صلابت خود همواره به حال بسیجیان غبطه می خورد و می فرمود « من به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند».

ستوده تصریح کرد: ملتی که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالفت با استکبار وظلم ستیزی باشند همه بسیجی‌اند.

وی گفت: بسیج لشگر مخلص خداست و تشکیل این مجموعه عظیم مردمی بفرمان امام راحل در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد, به نیروهای بسیج, به انگیزه بسیح به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند فلذا در شرایط کنونی تفکر بسیجی بزرگترین ضرورت و مصلحت برای   کشور است.
وی در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد وخاطره امام راحل وشهدای انقلاب وجنگ تحمیلی هفته بسیج را به محضر همه یکایک رزمندگان اسلام تبریک گفت.

captcha