اقدامات ویژه رئیس‌جمهور درباره حادثه تروریستی عراق
کد خبر: 1343024
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

اقدامات ویژه رئیس‌جمهور درباره حادثه تروریستی عراق

گروه سیاسی: تماس تلفنی با نخست‌وزیر عراق، دستور به بنیاد شهید برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدای این حمله تروریستی و دستور به دستگاه‌های مسئول برای تسریع در درمان مجروحان این حادثه، مجموعه اقدامات ‌ویژه‌ سوی رئیس‌جمهور درباره حادثه تروریستی عراق بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز گذشته در گفت‌و‌گویی تلفنی با نوری المالکی نخست‌وزیر عراق و تأکید بر لزوم تأمین امنیت و حفاظت ویژه از ایرانیان مقیم و مشغول به کار در شهرهای عراق و زائران عتبات عالیات از وی خواست نسبت به تعقیب، دستگیری و مجازات عاملین حمله تروریستی به تکنسین‌ها و کارگران ایرانی احداث خط لوله گازی در استان دیاله اقدامات لازم را انجام دهد.

روحانی همچنین با ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه و آرزوی سلامتی برای مجروحان آن، با صدور دستوری از بنیاد شهید خواست نسبت به خانواده شهدای این حمله تروریستی اقدامات ویژه و رسیدگی‌های لازم صورت پذیرد.
رئیس‌جمهور همچنین به دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط دستور داد نسبت به تسریع در درمان مجروحان این حادثه اقدامات لازم انجام گیرد.

captcha