ساخت سومین مرکز فوریت‌های پزشکی کشور در بوشهر
کد خبر: 1343882
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
نصوری خبر داد؛

ساخت سومین مرکز فوریت‌های پزشکی کشور در بوشهر

گروه اجتماعی: مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: عملیات اجرایی پروژه مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی (تروماسنتر) پارس جنوبی که سومین مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی در کشور محسوب می‌شود به زودی آغاز خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، مسعود نصوری،  مدیرعامل منطقه ویژه پارس در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: پس از بازدید زنگنه، وزیر نفت از منطقه ویژه و با پیگیری‌های نماینده مجلس، وزیر نفت دستور داد که برای ادامه و بهبود خدمات بهداشتی به منطقه پس از بررسی‌های لازم راهکارهای متناسب با وضعیت منطقه ارائه شود.



وی ادامه داد: در مورد ارتقای سطح بهداشتی و درمانی بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت از محل اعتبارات سفر دولت به استان بوشهر یک میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان پرداخت شد و در بحث اعتبارات سفر رهبری نیز مواردی چون ایجاد پانسیون و توسعه اورژانس برای بیمارستان کنگان اجرا شد.



مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس اضافه کرد: با توجه به اینکه حجم عظیمی از پارس ۲ کنگان روی بیمارستان این شهر وجود دارد، بحث بیمارستان معین مد نظر است.



وی با اشاره به مباحث مطرح شده در حوزه منابع انسانی در کارگروه‌های شش‌گانه گفت: برخی از این موارد منجر به نتیجه شد و برخی نیز نیاز به مصوبه شرکت ملی نفت ایران دارد و ما نیز با تمام توان آن مسائل را دنبال می‌کنیم .



نصوری بیان کرد: بیمارستان عسلویه در مسیر راه‌اندازی قرار دارد و هماهنگی‌های لازم با سازمان تأمین اجتماعی انجام شده و پیشنهادات ما نیز در مورد خدمات و پوشش تأمین اجتماعی و کمک‌هایی که نفت توان ورود به آن‌ها را دارد ارائه شده است.



نصوری افزود: عملیات اجرایی پروژه مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی (تروماسنتر) پارس جنوبی که سومین مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی در کشور محسوب می‌شود به زودی آغاز خواهد شد.



وی افزود: این مرکز نقشه گسترده و بزرگی داشت ولی به دلیل حجم بالای کار بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه؛ این طرح توسط مشاور کوچک‌تر اجرا خواهد شد.



مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس در ادامه خاطرنشان کرد: مشاور نظر نهایی خود را اعلام کرد و در حال تهیه اسناد این پروژه هستیم.

captcha