9 دی با تدبیر رهبری به حماسه‌ای خودجوش تبدیل شد
کد خبر: 1349570
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
مشایخی:

9 دی با تدبیر رهبری به حماسه‌ای خودجوش تبدیل شد

گروه سیاسی: مدیرکل ارشاد استان مرکزی یکی از حوادث بسیار پیچیده که در مقابل انقلاب قرار گرفت را فتنه سال 88 دانست و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور خودجوش مردم حماسه‌ای آفریده شد که کام دشمنان نظام را تلخ کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مشایخی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 9 دی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ در مرکز آموزش‌های پدافند هوایی اراک با اشاره به برخی آیات قرآن کریم به شناخت حق و باطل پرداخت و گفت: حق و باطل درهم آمیخته است و شناخت و تفکیک آن‌ها کاری دشوار است و به تعبیر مقام معظم رهبری تنها با هوشیاری و بصیرت بالا قابل شناخت است.



وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره باطل لباس حق بر تن داشته است، به دوران پیامبر(ص) و سختی‌ها و مشکلاتی که فتنه‌گران آن زمان برای ایشان به‌وجود می‌آوردند اشاره کرد.



مشایخی تصریح کرد: در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز فتنه‌گران با شایعه‌پراکنی، گسترش شبهات و ساخت پیامبران دروغین به مقابله با آن حضرت می‌پرداختند.



مدیرکل ارشاد استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اظهار کرد: رهبر انقلاب، فعالیت در حوزه فرهنگ را جهاد دانسته و بسیار به کار و تلاش در این زمینه سفارش کرده‌اند.



وی یکی از کارشکنی‌های دشمن را فرقه‌سازی عنوان و بیان کرد: دشمن با فرقه‌سازی و تفرقه‌اندازی میان مردم و به جان‌ هم انداختن آن‌ها درصدد حکومت بر تمامی ملت‌هاست که تاکنون متأسفانه چند فرقه نیز در دین اسلام از قبیل وهابیت، بابیت و بهایت به‌وجود آورده‌اند.



مدیرکل ارشاد استان یکی از حوادث بسیار پیچیده که در مقابل انقلاب قرار گرفت را کودتای آرام سال 88 دانست و گفت: در حالی که دشمنان تمامی ابزارهای خود را برای به انحراف کشیدن جوانان ایران اسلامی به کار گرفته بودند، با دست الهی، تدبیر رهبری و حضور خودجوش مردم حماسه‌ای آفریده شد که کام دشمنان نظام تلخ شد.



حجت‌الاسلام قادری، مسئول عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی اراک نیز در ادامه مراسم با تبریک این روز از نهم دی‌ به‌عنوان عید یاد کرد.



این مقام مسئول در پایان افزود: همچنان که عید فطر عید بندگی پس از آزمون یک ماه روزه‌داری است، نهم دی نیز عید است، البته نه برای همه؛ بلکه تنها برای کسانی که توانستند با تمسک به رهبری، ولایت‌پذیری و بصرت از این آزمون و فتنه بزرگ سربلند عبور کنند.

captcha