نقش هیئت‌های مذهبی در شکل‌گیری انقلاب بی‌بدیل است
کد خبر: 1352492
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
حجت‌الاسلام اروجی:

نقش هیئت‌های مذهبی در شکل‌گیری انقلاب بی‌بدیل است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به تشریح برنامه‌های کمیته مذهبی در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: نقش هیئت‌های مذهبی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بی‌بدیل است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری چهارشنبه، 18 دی در نخستین نشست کمیته هیئات مذهبی ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: همه تحلیل‌گران و آگاهان سیاسی منصف، بر نقش هیئات مذهبی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی تأیید می‌کنند.



وی افزود: این نقش در دوران حکومت اسلامی نیز پررنگ دیده می‌شود و حماسه نهم دی نیز از جنس این نقش و حضور هیئات مذهبی در حمایت از دین و ولایت است.



حجت‌الاسلام اروجی از شورا و مسئولان هیئات مذهبی خواست تا واقعیت‌هایی را که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد برای نسل جوان و جدید جامعه اسلامی بیان کنند.



وی با بیان اینکه همه هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند، بر شناسایی و تجلیل از هیئات مذهبی که قبل از انقلاب اسلامی فعال بوده‌اند تأکید کرد.



حجت‌الاسلام اروجی همچنین بر شناسایی و تجلیل از مداحان و مسئولان هیئات مذهبی شهید تأکید کرد و برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی هیئت و انقلاب اسلامی را یکی از برنامه‌های کمیته هیئات مذهبی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شب شعر انقلاب با محوریت شعرای آیینی نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر است.



مسئول کمیته هیئات مذهبی ستاد دهه فجر استان گفت: تقارن ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) با دهه فجر فرصت مناسبی برای هیئات مذهبی است تا سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همچنین از برگزاری مراسم تکریم و معارفه شورای هیئات مذهبی در دهه فجر خبر داد.

captcha