کد خبر: 1374893
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۰

ملت ایران پیروز واقعی میدان نبرد حق علیه باطل است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت بم با تأکید بر اینکه ایرانیان مسلمان و آزاده، ‌ترسی از تهدید و تحریم ندارند، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیروز واقعی میدان نبرد حق علیه باطل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد‌ علی‌آبادی، امام جمعه موقت بم روز گذشته، 25 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ‌با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تقدیر از مردم به‌دلیل حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ اظهار کرد: دشمن از حضور همیشگی و با بصیرت ملت در عرصه‌های مختلف هراس دارد.
وی با بیان اینکه ملت با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی بار‌دیگر دشمن را ناامید کرده‌اند، افزود: این ملت هوشیار و ولایتمداری خود را در عمل نشان داده است.
حجت‌الاسلام علی‌آبادی به توطئه و دسیسه‌های مختلف دشمن طی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح‌ کرد: با رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هیچ یک از اهداف پلید دشمن تا‌کنون محقق نشده است.
وی با تأکید بر اینکه دشمن با ذات نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد، عنوان کرد: دشمنی آمریکا با اسلام است و در راه صدمه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.
حجت‌الاسلام علی‌آبادی گفت: در سایه این تحریم‌ها و تهدیدها اکنون ایران در اوج قله‌های استقلال و پیشرفت ایستاده و دشمنان را ناامید کرده است.
امام جمعه موقت بم با تأکید بر اینکه ایرانیان مسلمان و آزاده، ‌ترسی از تهدید و تحریم ندارند، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیروز واقعی میدان نبرد حق علیه باطل است.

captcha