فضای صمیمت بر مبنای اخلاق و کرامت انسانی در میان همکاران کانون وجود دارد
کد خبر: 1386189
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران:

فضای صمیمت بر مبنای اخلاق و کرامت انسانی در میان همکاران کانون وجود دارد

خبرنگاران افتخاری/ قاسم عزیززاده گرجی: گردهمایی خانوادگی با عنوان «نسیم همدلی» با حضور کارکنان اداره‌کل کانون پرورش فکری مازندران و خانواده‌های‌شان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این مراسم به مناسبت تقدیر از زحمات یک‌ساله همکاران اداره‌کل و نزدیکی به ایام نوروز در سالن شهید حدادی این کانون برگزار شد.



قاسم عزیززاده گرجی، مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در این مراسم با تقدیر از همکاران خود به جهت اهتمام در فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون افزود: این برنامه هر ساله در اسفندماه با هدف همدلی بین کارکنان و همراهی بیش از پیش خانواده‌ها با همکاران برگزار می‌شود.



وی اظهار کرد: علی‌رغم کمیت نیروی انسانی در این کانون، فضای همدلی و صمیمت بر مبنای اخلاق و کرامت انسانی در میان همکاران وجود دارد که این مورد عاملی در جهت رشد کارآیی و ارایه خدمات بیشتر خواهد شد. 



گرجی تصریح کرد: آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌ها و محیط کار همسر یا والدین‌شان به تقویت و ارتقای کارایی کارکنان می‌انجامد و یقیناً ثمرات خوبی را نیز به همراه خواهد داشت.



در ادامه این برنامه، سلیمانی، جامعه‌شناس و مدرس دانشگاه با ارائه نقش خانواده و تأثیر آن در جامعه سالم به تشریح ابعاد تربیت فرزندان و روابط سالم و مناسب یک خانواده سالم پرداخت که این سخنرانی با پرسش و پاسخ حضار نیز همراه شد.



همچنین، در این برنامه سیدکاظم حسینی (نوروز)، از هنرمندان سیمای مرکز مازندران و همکارانش نیز به هنرنمایی پرداخته و لحظات شاد و به‌یادماندنی را برای همکاران این اداره‌کل به یادگار گذاشتند.



از دیگر برنامه‌های این گردهمایی می‌توان به اجرای شعبده‌بازی با حضور یکی از نام‌آوران این عرصه در استان، اجرای مسابقات سرگرم‌کننده، رصد ستارگان در مرکز نجوم کانون، عکس یادگاری خانوادگی همکاران اداره‌کل، تجلیل از همکاران، اعطای جوایز و سایر برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی و تفریحی  و همچنین، ضیافت شام اشاره کرد. 

captcha