مسابقه قرآنی بصائر 3 در شهرهای مختلف دشتستان برگزار شد
کد خبر: 1394407
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

مسابقه قرآنی بصائر 3 در شهرهای مختلف دشتستان برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ مجید رجبی: مسابقه قرآنی بصائر 3 شامل سوره مبارکه اعراف با شرکت گسترده آقایان و بانوان در شهرهای مختلف دشتستان، بزرگترین شهرستان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  مسابقه بزرگ قرآنی بصائر 3 با حضور 700 نفر از آقایان و بانوان در شهرهای برازجان، آب‏پخش و وحدتیه برگزار شد.

بهشتی، مسئول امور قرآنی مذهبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: در مسابقات قبلی بصائر برتری از آن دشتستانی‌ها بود و نفرات اول و دوم استان را برازجانی‌‌ها کسب کردند.

مسئول امور قرآنی، مذهبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برازجان افزود: در برازجان آزمون آقایان در دبیرستان امام خمینی‌(ره) و بانوان در حسینیه اعظم این شهر با نظارت خداکرم یزدان‌پناه، معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد که آقایان شرکت‌کننده حدود 100 نفر و بانوان بالغ بر 200 نفر بودند.

وی همچنین در خصوص دیگر شهرهای دشتستان نیز گفت: آزمون بانوان و آقایان آب‏‌پخشی در محل مصلای نماز جمعه و در وحدتیه نیز در دبیرستان خدیجه کبری این شهرها به انجام رسید.

بهشتی در پایان درباره نحوه برگزاری و جوایز این مسابقه قرآنی افزود: این آزمون دو مرحله‏‌ای است که 30 درصد از این شرکت‌کنندگان به مرحله دوم که به زودی برگزار می‏‌شود راه می‌یابند. نفر اول این مسابقات جایزه‌‌ای نقدی معادل 12 میلیون ریال سفر حج عمره دریافت می‌کند و به نفرات دوم تا چهارم هم هر کدام مبلغ 9 تا 11 میلیون ریال اهدا می‌شود و حداقل به 55 نفر دیگر نیز جایزه نقدی اختصاص خواهد یافت.

captcha