
نسرین کوشا، مربی قرآن و احکام اداره تبلیغات چابهاردر گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: آموزش تجوید قرآن کریم از 30 فروردینماه در مرکز قرآنی امام علی(ع) چابهار آغاز و تا پایان خرداد ماه جاری ادامه دارد.
مربی قرآن و احکام اداره تبلیغات چابهاربیان کرد: این دورههای آموزشی ویژه بانوان بالای 10سال بوده که به صورت دورهای با هماهنگی اداره تبلیغات چابهار برگزار میشود.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی در رشته تجوید مقدماتی و روخوانی و روانخوانی صحیح قرآن برگزار خواهد شد.
کوشا افزود: بانوان قرآنآموزی که بتوانند این دوره آموزشی را با موفقیت به پایان برسانند علاوه بر اعطاء گواهینامه از آنها برای شرکت در دوره های بالاتر دعوت به حضور می شود.
کوشا در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ترویج فرهنگ قرآن آموزی بین بانوان بیان کرد.