نشر شاهد با 350 عنوان کتاب به نمایشگاه آمده است/ رونمایی از 5 جلد فرهنگ «اعلام شهدا»
کد خبر: 1401989
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
حجت الاسلام مازنی عنوان کرد:

نشر شاهد با 350 عنوان کتاب به نمایشگاه آمده است/ رونمایی از 5 جلد فرهنگ «اعلام شهدا»

گروه جهاد و حماسه: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران با اشاره به حضور نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب، از رونمایی از 5 جلد فرهنگ «اعلام شهدا» خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب که همه ساله اردیبهشت ماه برپا می‌شود، مهم‌ترین رویکرد فرهنگی کشور است و بنیاد شهید نیز در این رویداد مهم و فرهنگی حضور دارد.

وی با بیان این که انتشارات شاهد امسال نیز همانند دوره‌های قبلی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب غرفه دارد، گفت: امسال سعی داریم که با اجرای برنامه‌های ویژه و ارائه کتب جدید و ارزشمند با محتوا و مفهومی متناسب، این انتشارات حضوری پربارتر از سال‌های گذشته در نمایشگاه داشته باشد.

حجت الاسلام مازنی ادامه داد: حمایت از نویسندگان و مؤلفان عرصه ایثار و شهادت، اصلی‌ترین رویکرد بنیاد شهید است که خود زمینه ساز ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی با بیان این که فرهنگ «اعلام شهدا» مهم‌ترین منبع و مرجع برای ارائه اطلاعات شهدا است، اظهار کرد: این فرهنگ که به تفکیک استانی تدوین شده است، شهدای خاص هر استان را معرفی می‌کند و تاکنون 10 جلد از این فرهنگ رونمایی شده است که 5 جلد دیگر نیز در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال رونمایی می‌شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان این که نشر شاهد با بیش از 350 عنوان کتاب به  نمایشگاه کتاب امسال آمده است، عنوان کرد: جدیدترین محصولات چندرسانه‌ای و کتاب‌های الکترونیک شاهد هم در غرفه شاهد در معرض دید مخاطبان قرار دارد.

captcha