کد خبر: 1407360
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

یادواره 16 امامزاده بندپی شرقی بابل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: یادواره 16 مامزاده بخش بندپی شرقی بابل، یکشنبه، چهارم خرداد‌ماه سال‌جاری در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع)این بخش شرقی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی تبار، رئیس هیئت امنا آستانه امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: یادواره 16 امامزاده این بخش، عصر روز یکشنبه، چهارم خرداد‌ماه سال‌جاری، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم  با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و با مداحی عباس‌پور از ذاکران اهل‌بیت(ع) همزمان با سالروز شهادت امام موسی‌بن‌جعفر(ع) برپا خواهد شد.
علی‌تبار اظهارکرد: این مراسم در راستای تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه و شناساندن ظرفیت‌‌های فرهنگی امامزادگان و تقویت آموزه‌ها، باورها و اعتقادات دینی مردم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این یادواره با همکاری نمایندگی اوقاف و امور خیریه بندپی و تولیت 16 تن از امامزادگان بندپی شرقی بابل تشکیل می‌شود.

captcha