
حجت الاسلام علی تبار، رئیس هیئت امنا آستانه امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی بابل در گفتوگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: یادواره 16 امامزاده این بخش، عصر روز یکشنبه، چهارم خردادماه سالجاری، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بندپی شرقی برگزار میشود.
وی افزود: این مراسم با سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و با مداحی عباسپور از ذاکران اهلبیت(ع) همزمان با سالروز شهادت امام موسیبنجعفر(ع) برپا خواهد شد.
علیتبار اظهارکرد: این مراسم در راستای تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه و شناساندن ظرفیتهای فرهنگی امامزادگان و تقویت آموزهها، باورها و اعتقادات دینی مردم برگزار میشود.
وی ادامه داد: این یادواره با همکاری نمایندگی اوقاف و امور خیریه بندپی و تولیت 16 تن از امامزادگان بندپی شرقی بابل تشکیل میشود.