دیدار دانشجویان دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد با جانباز ۱۰۰ درصدی لرستان
کد خبر: 1414089
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

دیدار دانشجویان دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد با جانباز ۱۰۰ درصدی لرستان

گروه اجتماعی: به‌مناسبت بزرگداشت مقام جانباز ریاست دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد به همراه دانشجویان و کارکنان این دانشکده امروز، ۱۳ خرداد با جانباز ۱۰۰ درصدی لرستان سید نورخدا موسوی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، عشریه، رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد به همراه دانشجویان و کارکنان این دانشکده امروز، 13 خرداد با حضور در منزل جانباز 100 درصدی لرستان سیدنورخدا موسوی از فضای معنوی‌ای که در منزل آن بزرگوار حاکم است و به حق که درس خداشناسی را به منصه ظهور می‌نشاند، بهره‌مند شدند.

یادآور می‌شود، جانباز 100 درصد سیدنورخدا موسوی که در درگیری با گروهک ملعون ریگی معدوم در تاریخ 17 اسفند 87 در منطقه پل شکسته(لار) واقع در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع جانبازی نائل شده از دلاوران شهرستان خرم‌آباد و از فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی آن منطقه بود که بر اثر جراحت وارده بر سرش در درگیری با اشرار، تحرک کامل خود را از دست داده است.

این سید بزرگوار در سال‌های دفاع مقدس نیز با الهام از معارف قرآن کریم همان جایی که مجاهدان در راه خدا را می‌ستاید «وَفَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا» (نساء/95) در عملیات مرصاد هم شرکت داشته و شهادت بزرگترین گمشده وی است. او همانی است که وفاداری خود به امام و مملکت خویش را با عقیده و ایمان همچون وفاداری عباس‌علی(ع) به امام زمانش ثابت کرده است.

در بخشی از این دیدار، دانشجویان از سخنان کبری حافظی، همسر این جانباز و همچنین رئیس دانشکده علوم قرآنی خرمآ‌باد در رابطه با مقام شامخ جانبازان بهره‌مند شدند.

captcha