نهادهای اجرایی توجه بیشتری به نسل جوان داشته باشند
کد خبر: 1416442
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
استاندار خراسان جنوبی:

نهادهای اجرایی توجه بیشتری به نسل جوان داشته باشند

گروه اجتماعی: خدمتگزار با اشاره به اینکه باید نهادهای اجرایی توجه بیشتری به نسل جوان داشته باشند، گفت: در رفع برخی نیازهای جوانان با کمبود اعتبار مواجه هستیم.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی عصر روزگذشته، 20 خرداد در مراسم دیدار جمعی از جوانان و ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم از لحاظ پاکی و بی‌آلایشی، شور و عشق، سلامت و درستی در عمل زبانزد هستند و هدفی جز پیشرفت کشور و رسیدن به قله‌های رفیع را در سر نمی‌پرورانند.



وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جایگاه جوانان اشاره کرد و افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت و توجه به کرامت، شخصیت و منش نسل جوان موج می‌زند که همه مدیران باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در راستای تحقق خواسته‌های به حق جوانان گام بردارند.



استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: درخشش پرفروغ جوانان استان در عرصه‌های علمی، قرآنی، ورزشی و اختراعات در سطح ملی و جهانی علمی مایه افتخار ایران اسلامی است و پیگیری رفع مشکلات جوانان و ورزشکاران که سرمایه این کشور محسوب می‌شوند از وظایف ما مسئولان است.



خدمتگزار با اشاره به اینکه باید نهادهای اجرایی بیشترین توجه را به نسل جوان داشته باشند، اظهار کرد: در رفع برخی نیازهای جوانان و ورزشکاران با کمبود اعتبار مواجه هستیم که در این ارتباط به‌صورت مستمر از طریق وزارت‌خانه‌ها برای جذب اعتبار در حال پیگیری هستیم.



وی بیان کرد: باید در ارتباط با حل مشکلات و برطرف کردن انتظارات مردم، زیرساخت‌های استان به‌درستی شناسایی و کارشناسی شود تا بتوان در دولت تدبیر و امید، با وحدت رویه و هدفمند، استان را به رشد، توسعه و بالندگی رساند.



خدمتگزار در ارتباط با مشکلات نسل جوان خراسان جنوبی گفت: در شورای اداری استان که در آینده نزدیک برگزار می‌شود برای بررسی مشکلات ورزشکاران و جوانان در حوزه دستگاه‌های اداری، مدیر‌کل ورزش و جوانان مشکلات این بخش را در این شورای مطرح کند.



وی با اشاره به اینکه نباید جوانان استان ناامید شوند، گفت: جوانان باید با جدیت به‌دنبال حل مشکلات خود در زمینه‌های مختلف باشند که بتوانیم از توان آنان در استان استفاده کنیم.



استاندار خراسان جوبی با بیان اینکه عدم تحقق برخی خواسته‌های جوانان به معنی عدم توجه به آن نیست، اظهار کرد: در این ارتباط عدم تحقق برخی خواسته‌ها به معنی بی‌توجهی به آن نیست بلکه ناشی از کمبود اعتبارات در استان است.

captcha