
حجتالاسلام مسعود صفییاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) در ۴۰۰ هیئت مذهبی این استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در حسینیه، مساجد، هیئات مذهبی و تکایای شهرستان سنندج برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۲ مراسم ویژه نیز در سطح شهرستان های استان کردستان با حضور مردم، مسئولان و اعضای هیئات مذهبی برگزار شد، افزود: ۱۲۰ ایستگاه صلواتی نیز در نقاط مختلف استان برپا شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امام زمان(عج) را مظهر رحمت خدا دانست و یادآور شد: در عصر ظهور برکت زیاد میشود و از گناه خبری نیست، آرامش حکمفرماست و هیچ ترس و هراسی وجود نخواهد داشت.