کد خبر: 1426305
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

کرسی تلاوت قرآن در چابهار برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: در ماه نزول رحمت، کرسی تلاوت قرآن روز گذشته، شنبه ۱۴ تیر مصادف با ۷ رمضان‌المبارک در شهرستان چابهار برگزار شد.

محمود سالاری، مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهاردر گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: در ماه نزول قرآن و رحمت، کرسی تلاوت قرآن کریم روز گذشته، شنبه 14 تیر مصادف با 7 رمضان‌المبارک در شهرستان چابهار برگزار شد.
مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی چابهار در ادامه اظهار کرد: این مراسم معنوی ویژه عموم بوده که با حضور قاریان ممتاز بومی ساعت 17:30 عصر در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.
سالاری بیان کرد: در ماه مبارک رمضان همچنین مراسم روزانه جزء‌خوانی قرآن کریم همراه با سخنرانی ائمه جماعت در سطح مساجد مختلف این شهرستان و با شرکت عموم مردم برگزار می‌شود.

captcha