تقید به حجاب و عفاف سبب تحکیم خانواده می‌شود
کد خبر: 1428180
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

تقید به حجاب و عفاف سبب تحکیم خانواده می‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: تقید افراد به مؤلفه‌های حجاب و عفاف سبب تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش‌ها در کانون خانواده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام نقی باقری، امام جمعه شاهین‌دژ، امروز، 20 تیر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: بی‌حجابی و بدحجابی نتیجه سست شدن ایمان و اعتقادات افراد به ارزش‌های دینی است.

وی با بیان اینکه پایبندی افراد در جامعه به حجاب و عفاف لازمه تحکیم بنیان است، اضافه کرد: امروز دشمنان سعی دارند تا با سست کردن اعتقادات نسل جوان به ارزش‌های دینی افکار آن‌ها را در جهت اهداف شوم خود هدایت کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ملی عفاف، خاطرنشان کرد: لازم است که متولیان فرهنگی جامعه را نسبت به  تبعات و آثار منفی بدحجابی و بی‌حجابی حساس‌تر کنند و برای این مهم از ابزارهای اطلاع‌رسانی جمعی مانند رسانه‌ها بهره گیرند.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه با اشاره به انتخابات افغانستان، افزود: سازمان ملل تنها تأمین‌کننده امنیت اسرائیل و آمریکا است و بیشتر در جهت تأمین اهداف استکبار جهانی و ابرقدرت‌های اروپایی تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری در پایان با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف بهینه از امکانات و منابع موجود، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص صرفه‌جویی، به محدود بودن ذخایر و منابع جهان و همچنین کشورمان به خصوص در حوزه آب اشاره کرد و حفاظت و استفاده درست از این نعمت الهی را وظیفه‌ای همگانی دانست.

captcha