کد خبر: 1428665
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) در پارک‌های یزد

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اعلام کرد: جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در پارک بزرگ شهر و پارک آزادگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد، محمدرضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در پارک بزرگ شهر و پارک آزادگان خبر داد.

وی افزود: سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد در روزهای میلاد ائمه معصومین(س) برنامه‌های شاد و متنوعی را با استفاده از ظرفیت هنرمندان برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: در همین راستا همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) جشن میلاد به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد در پارک بزرگ شهر و پارک آزادگان امشب ساعت 21:30 برگزار می‌شود.

دشتی افزود: این جشن با حضورعلی کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان میهمان ویژه، اجرای نورافشانی، سرود، مسابقه، موسیقی و غیرو برگزار می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد این سازمان آمادگی دارد به‌منظور اجرای برنامه‌های شاد و متنوع جشن هایی را با همیاری بازیگران و هنرمندان یزدی برگزار کند.

captcha