کد خبر: 1433865
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

بیش از ۵۰ مربی قرآن به مساجد زاهدان اعزام شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی حوزه علمیه نرجس(س) شهرستان زاهدان گفت: در راستای بهره‌مندی جامعه از تعالیم قرآنی، بیش از ۵۰ مربی قرآن و مبلّغ دینی روز گذشته، چهارم مردادماه، به مساجد سطح شهرستان زاهدان اعزام شدند.

کبری خیاطی، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه نرجس(س) شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: در راستای بهره‌مندی جامعه از تعالیم قرآنی و آموزنده‌های حیات‌بخش دین اسلام در اوقات فراغت، بیش از 50 مربی قرآن و مبلّغ دینی روز گذشته، چهارم مردادماه، به مساجد سطح شهرستان زاهدان اعزام شدند.

وی ادامه داد: اوقات فراغت زمان بسیار مناسبی است تا افراد جامعه به‌سمت مساجد جذب شوند و با فراغ خاطر تحت آموزش علوم قرآنی و مبانی اسلامی قرار گیرند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان اظهار کرد: مربیان و مبلّغان اعزامی، در جهت اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، به برگزاری دوره‌های مختلف آموزش علوم قرآنی، سخنرانی، ترویج و تبلیغ اخلاق اسلامی و همچنین مشاوره دینی می‌پردازند.

captcha