صیانت از بیت‌المال، خط قرمز شهرداری است
کد خبر: 1440705
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۴
شهردار تبریز:

صیانت از بیت‌المال، خط قرمز شهرداری است

گروه اجتماعی: نجفی بر مدیریت درآمد، مدیریت هزینه و اجرای بهینه پروژه‌های شهرداری تأکید کرد و گفت: صیانت از بیت‌المال، خط قرمز شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، صادق نجفی، شهردار تبریز روز گذشته، 27 مرداد درجمع مدیران شهرداری اظهار کرد: حجم متراکم پروژه‌های عمرانی فرصت مهمی است که باید فراتر از رویکردهای رایج شهری، موجبات تحول اساسی شهر شود.
وی افزود: خوشبختانه هیچ محدودیت و کمبودی در تأمین اعتبارات عمرانی نیست؛ اما این امتیاز مهم به هیچ عنوان نباید زمینه ضعف و اهمال در هزینه‌کردها را در پی داشته باشد.
نجفی بر مدیریت درآمد، مدیریت هزینه و اجرای بهینه پروژه‌های شهرداری تأکید کرد و گفت: با هیچ کس تعارف نداریم و در صورت مشاهده اسراف و وقوع هرگونه بی‌انظباطی مالی، با افراد، در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کنیم.
شهردار تبریز با بیان اینکه با اوج‌گیری فصل عمرانی و دو شیفته شدن اجرای پروژه‌های عمرانی، تکاپوی کارگاه‌های عمرانی در جای جای شهر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: درچنین شرایطی نظارت مدیران و شهرداران مناطق بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری بوده و علاوه بر تسریع  اجرا و رشد شاخص‌های کیفی، از هدررفت مصالح نیز جلوگیری خواهد کرد.
وی با تأکید براینکه از مدیرانی که در راستای رسیدن به این هدف گام بردارند، حمایت کامل داریم، اظهار کرد: صیانت از بیت‌المال، خط قرمز شهرداری در رابطه با مدیران است.
شهردار تبریز یادآور شد: از مدیران مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم همین قاطعیت را در زیرمجموعه‌ خود اعمال کنند.

captcha