شهدای دولت، سبک مدیریت در جامعه اسلامی را تبیین کردند
کد خبر: 1442113
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
شهردار تبریز:

شهدای دولت، سبک مدیریت در جامعه اسلامی را تبیین کردند

گروه اجتماعی: نجفی با بیان اینکه شهدای دولت، سبک مدیریت در جامعه اسلامی را تبیین کردند، افزود: تعامل تنگاتنگ مجموعه شهرداری‌ها و دولت مهم‌ترین لازمه تحقق مدیریت واحد شهری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، صادق نجفی، شهردار تبریز امروز، اول شهریور در جمع مدیران شهردرای تبریز با اشاره به اینکه دولت، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه مدیریتی کشور، با برخورداری مستقیم از رأی مردم، عمده‌ترین اختیارات اجرایی را در دست دارد، اظهار کرد: با مقایسه وضعیت کشور در عرصه سیاست داخلی و خارجی، می‌توان رشد شاخص‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را نتیجه گرفت.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: آن دو بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب اسلامی، در دوره‌ای سکان دولت را در دست گرفتند که هجمه‌های خارجی و التهابات داخلی، عرصه را برای فعالیت و مدیریت تنگ می‌کرد؛ اما با این حال، شهیدان رجایی و باهنر، در همان دوره  کوتاه، سبک مدیریت در جامعه اسلامی را تبیین کرده و با شهادت خویش، جایگاه مقدس خدمتگذاری را متذکر شدند.
نجفی اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله را متضمن زندگی شهروندی توأم با اهداف مادی و معنوی دانست و تاکید کرد: تحقق این چشم‌انداز، چه در بخش دولت و چه در حوزه‌ شهرداری‌ها، جز با همکاری مجموعه‌های مختلف مدیریتی کشور، میسر نیست.
وی خاطرنشان کرد: حضور دستگاه‌های مختلف دولتی در اجرای هفته نکوداشت، پیگیری اهداف این رخداد فرهنگی را قوت بخشیده و ضامن هدف غایی آن که همان اعتلای نام تبریز به‌عنوان «فیروزه جهان اسلام» است، خواهد شد.
شهردار تبریز بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق 10 گانه را از جمله برنامه‌های شهرداری تبریز در این هفته برشمرد.

captcha