افتتاح ۵ پروژه عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دشتستان
کد خبر: 1444450
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

افتتاح ۵ پروژه عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دشتستان

خبرنگاران افتخاری/ مجید رجبی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از افتتاح پنج پروژه عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف، اهتمام خاصی دارد و برنامه‌های متنوعی اجرایی کرده است.

وی افزود: دشتستان با دارا بودن بیشترین تعداد شهید و آزاده در بین شهرستان‌های 10 گانه استان، نیازمند توجه بیشتر و مؤثرتر است و امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور شأن خانواده‌های این عزیزان ارائه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به سلامت خانواده شهدا، عنوان کرد: برای رسیدگی بیشتر به سلامت جانبازان و والدین شهدا برنامه‌ریزی خوبی کرده‌ایم و این روند باید تداوم داشته باشد.

تشکری با اشاره به طرح‌های مختلف در حوزه سلامت خانواده شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: طرح پایش سلامت با موفقیت در این نهاد اجرایی شده و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تحت پوشش درمان رایگان قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: طرح پایش یکی از برنامه‌های اصلی حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید است که به‌صورت منظم به مشکلات بهداشتی و درمانی این عزیزان می‌پردازد و این مهم در شهرستان‌های مختلف اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: در دشتستان برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته دولت اجرایی شده و در روزهای اخیر شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی در این حوزه هستیم.

تشکری از اجرای پنج پروژه عمرانی بنیاد شهید در دشتستان خبر داد و گفت: ساماندهی گلزار شهدای تنگ ارم، ساماندهی گلزار شهدای دورودگاه، ساماندهی گلزار شهدای گزبلند، ساماندهی گلزار شهدای بنه جابری و ساماندهی گلزار شهدای بارگاهی از جمله این پروژه‌هاست.

captcha