محمدرضا سلطانیشیرازی، مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برنامههای تبیان در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال اظهار کرد: مؤسسه تبیان در این دوره از نمایشگاه با رویکرد ایجابی ارتباط با مخاطبان و کاربران و در بخشهایی همچون امور کاربری و شبکههای اجتماعی، مجله الکترونیکی، طرح رژیم آنلاین، فروشگاه اینترنتی، خدمات موبایل، تبلت، بازیها و نرمافزاردر این نمایشگاه شرکت کرده است.
وی افزود: دو بخش ویژه در غرفه تبیان راهاندازی کردیم که میتوان به مسابقه نظرسنجی و دیواره نویسی اشاره کرد. در دو سمت غرفه دیوارههایی طراحی کرده و روی آن دیوارهها برگههایی قرار دادهایم که کاربران تبیان با حضور در غرفه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مطالب را مینویسند.
سلطانیشیرازی اظهار کرد: مسابقه نظرسنجی از میان خدمات ارائه شده تبیان برگزار میشود که روزانه به پنج نفر به قید قرعه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال جوایزی اهدا میشود.
وی بیان کرد: تبیان همیشه نگاه ایجابی به استفاده از فضای مجازی و تکنولوژیهای مدرن روز داشته است و از آنجا که امروزه فروشگاه اینترنتی در همه دنیا استفاده می شود، به همین دلیل تبیان هم رویکرد بومی نسبت به این موضوع داشته و چنین فروشگاهی را راهاندازی کرده است.
مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان تصریح کرد: در فروشگاه اینترنتی محصولات بومی ایرانی اسلامی عرضه میشود و سعی داریم به نوعی مرجع محصولات فرهنگی در کشور شویم.
وی بیان کرد: 13 سال از فعالیت تبیان میگذرد و ما همیشه نگاهمان ایجابی بوده است. ما با توجه به فرهنگ ایرانی، اسلامی و بومی خودمان خدماتی را ارائه میکنیم تا مخاطبان از آن استفاده کنند و آسیبی نبینند.
سلطانیشیرازی اظهار کرد: شبکه اجتماعی، مجله الکترونیکی و بازیهای رایانهای از جمله خدماتی است که تبیان به کاربران ارائه میدهد. سردار جنگل نمونه بازی موفق ایرانی است که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: همیشه نگاهمان این بوده که پیشتاز و موفق باشیم و در ادامه اجرای طرحهای آینده برای جوانان موفقتر از پیش باشیم.