حضور نمایندگان پدافند جنوب‌ غرب در مسابقات سراسری قرآن قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)
کد خبر: 1448627
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸

حضور نمایندگان پدافند جنوب‌ غرب در مسابقات سراسری قرآن قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با حضور نمایندگان پدافند جنوب غرب در حال برگزاری است.

مصطفی قربان‌پور، مسئول دارالقرآن پدافند منطقه جنوب‌ غرب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نفرات برتر مرحله منطقه‌ای چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان پدافند جنوب‌غرب به این مسابقات راه یافته‌اند.

وی بیان کرد: بر این اساس در بخش همسران لیلا عباسی و زهرا خسروی در رشته مفاهیم، حمیرا سعیدی‌نیا، فاطمه سعیدی و مریم صالحی در رشته قرائت ترتیل، نجمه اسماعیل‌‌زاده و راضیه علیمردانی در رشته حفظ سه جزء در این مسابقات حضور یافته‌اند.

قربان‌پور همچنین زهرا جلیلیان، ندا رفیعی، علیرضا حمید و صاحب شریفی در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم را شرکت‌کنندگان بخش فرزندان معرفی کرد.

مسئول دارالقرآن پدافند جنوب‌ غرب گفت: صدیقه بلادیان بهبهانی نیز در رشته مفاهیم و در بخش کارکنان شاغل نماینده پدافند جنوب‌ غرب در این مسابقات است.

یادآور می‌شود، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به میزبانی مشهد از 18 شهریور آغاز شده است و پنجشنبه بیستم نیز با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

captcha