
هاجرسادات تقویراد، کارگردان نمایش «1417» در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) گفت: این نمایش به نویسندگی سعید آلبوعبادی و از شهرستان رامهرمز به بخش مسابقهای بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان راه یافته است.
به گفته وی این نمایش با مضمون دفاع مقدس پیش از این در جشنواره مقاومت در تهران به روی صحنه رفته است.
تقویراد ادامه داد: مهدی شریفی، زهرا شریفی، سیدعلی موسوی و هاجرسادات تقویراد، بازیگران نمایش «1417» هستند. مهدی بصیری و یعقوب اسدی، محمد شریفی، نازنین امیری و سیدهعذرا موسویفر دیگر عوامل این نمایش هستند.
کارگردان این نمایش درخصوص مضمون آن گفت: در بحبوحه جنگ تحمیلی زنی از گروه تروریستی مجاهدین خلق برای ساخت امامزادهای بهمنظور بیاعتماد کردن مردم به دین به ایران میآید. ولی در شب آخر با حضور رزمندهای در آن امامزاده اتفاقاتی رخ میدهد و همه چیز تغییر میکند... .
وی اظهار کرد: نمایش «1417» ساعت 16 و 18 شنبه 29 شهریور در تالار آینه اهواز به روی صحنه میرود.