حجتالاسلام غلامرضا معصومینیا، رئیس تبلیغات اسلامی خوی در گفتوگو با خبرگزاری با بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در شرایط کنونی تأکید و اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون کانالهای ارتباط جمعی و افزایش استفاده آن از سوی افراد به ویژه نسل جوان، باید از این مسیر در راستای ارتقا بنیه اعتقادی و معرفی و افزایش آگاهیهای دینی در جامعه بهره برد.
وی با بیان اینکه موازیکاری در امر تبلیغ، خلاقیت در ارائه شیوههای جدید تبلیغی را از بین میبرد، افزود: بهرهگیری از شیوههای نو مبتنی بر محتوای علمی و تخصصی راهکار برونرفت از آسیب موازی کاریها در حوزه تبلیغ و اطلاعرسانی دینی است.
وی ادامه داد: گسترش مفاهیم و ارزشهای قرآنی و بسط مضامین والای اسلام ناب محمدی از اهداف اصلی تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی معمارکبیر انقلاب اسلامی است.
معصومینیا در ادامه تصریح کرد: نهادهای تبلیغی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به صورت منسجمتر و تخصصیتر در حوزه بسط و نشر فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) فعالیت میکنند و معاونت تبلیغی حوزه علمیه قم به صورت تخصصی تربیت نخبههای برتر تبلیغی برای اعزام به مناطق مختلف در راستای گسترش فرهنگ اسلامی را بر عهده دارد.
رئیس تبلیغات اسلامی خوی بیان کرد: تبلیغات اسلامی چندین سال است که سبک و روش خود را در مورد غنیسازی اوقات فرغات جوانان تغییر داده و با اجرای طرحهای هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت که به صورت تخصصی با حضور روحانیون اعزامی از قم تبلیغ و ترویج معارف دینی را برعهده دارد.